ayox güvendiğim doktoruma gdiyorum zaten ama işte devlet hastanesi doktoru da sürekli bulunmuyor ama yapacak bişey yok bide bu ara ben dikkat edemem zaten 2.5 yaşında kızım var o kötü hasta akşam acile götürdük hava felan taktılar baya kötü ya salgına yakalandı ya da mevsim degistiginden