@sirius8 @myangelson kızlar siz biliyormusunuz benim serklaji normal kadın doğum yaptı ama ben sürekli onu hastanede bulamiyorum en azından perinat sürekli hastanede perinat ile görüşüp ora ile takip olmamı isteyecem yoksa riskli gebelik olduğum halde ben sürekli o doktoru nerde buluyum bı ona gidecem bı normal kadın doğum doktoruma iksiine bı takip olacam