Btldrcn evet canım ikisi birden yapmak cok önemli. ben 10 ay denedim olmadı soğan kürü yaptığım ay hamile kaldım. bprmalde pko var ben de adetim düzene girsin kistler düşsün diye yapmıştım suan 10 haftalık oldu. bide doktor ben kist göremiyorum dedi yani merak etme bu ay olmasa bile onunu acmış olursun insallah🙈 her kadının yılda bi kez yapması gerek