sirius8 canım demiştim.ya lekenmeden yattım diye eve çıktım cikartilar ancak çok az da olsa var lekenme kısalma yapar mı hamileliğimin başından belli lekenme yaşıyordum zaten 10 haftamda bitmisti serklaj olduğumdan sonrada 5 gün olmuştu bitmişti 17 gün tekrar olmuştu az bı enfeksiyon çıkmıştı antibiyotik başladık zaten de çok az leke kısalma yaparmi zaten salı günü muayenem var