sirius8 hayır değilim ama herkesin bünyesi kaldıramıyor bence hamileliği benim başından beri inanılmaz sorunlu geçti. Düşük tehlikem oldu kanamam oldu 3 ay tuvalet dışında kalkmam yasaktı. Ama bu sürede hep bulantılar oldu ailem farklı şehirde kayınvalidemler yakın ama asla gelip gitmediler destek olmadılar. Kuru ekmek ile günler geçirdiğimi biliyorum. Yiyemezdim çünkü. Tam düşük tehlikem 4. Ayın sonunda bitti şükür dedim bu sefer de karin ağrısı vs başladı korkular da var tabi çünkü daha önce düşük yapmıştım. Doktor normal diyordu her seferinde o şekilde 6. Aya kadar geldim bu sefer bebeğin kafası aşağıda dedi doktor 6. Aydan beri yemin ederim ne uyku ne bir tat tuz hayatımda. En ufak bir sorunda hastaneye koşuyoruz millet ayda bir gidiyor ben yeri geldi her hafta gittim stresten korkudan. Bulantılarım hala geçmedi. Kramplar başladı mide yanması başladı. Sabır denen şey kalmadı anlayacağın yemin ederim Allah biliyor bebeğimle zerre ilgisi yok ama ağladığım çok gün oldu dayanamıyorum artık bu ağrıya bulantıya diye su içsem bulantı yaşıyordum. Ki hala öyle. Ailemin yanına da gidemiyorum korkuyorum çünkü en azından doktorum burada diyorum. Şurada 31 e girdim işte bu hafta. Allah yardım etsin her zor geçirene. Destekçin yoksa inan ki çok zor. Kahvaltı yapamıyorum yeri geliyor öğlen ya da akşam yiyiyorum iki lokma. En azından insan olsa yanında bir kahvaltı yemeğe destek olur. Aylarca burnuma peçete tutup öyle yemek yaptım öğüre öğüre. Zor geçiyor valla bir de benim ilk bebek. İkinciye tövbe ettim yok dedim artık yani. Çok stresli. Dün gece bir belki iki saat anca uyumusumdur. Sabahtan beri migren belası ile uğraşıyorum. Bir buçuk aydır uykusuzluk mahvetti beni