ciceki
Ben şükür ki bu aralar daha iyim 16+4 haftalığım +1 kiloyla ve mide bulantısı ilaçlarıyla yola devam ediyorum bir de sanki 2. trimester gerçekten daha rahat gibi sadece çok fazlasıyla idrara çıkıyorum o da sıvıyı fazla aldığım içindir diye düşünüyorum inşallah bu süreçte en güzel şekilde geçer hepimiz için 🫶🏻