Mlssa Kızım olucak Allahın izniyle daha zamanım var ama hiçbir isimde karar kılamadık.önce Masal dedik sonra Derin.. şimdi de Selen Ezgi düşünüyorum ama bir yandan da aklım Derin Yade isminde 😄😄 kafalar karışık.. Fikir verebilirseniz sevinirim.. 💗
Deryarslan Mlssa ben de isim bulamayanlardanim kızım 25+3oldu ismiyle seslenmek istiyorum artık benim begendigimi eşim beğenmiyor onun beğendiğini ben.iki isim sevmiyorum aklımda Defne var bakalım ne olacak 🤣🤣
Deletedmom308 Mlssa 34.haftada hala bulamadık ismi. Şu an Eminönü ne gidiyorum kapı süsü için harf alcam. Ne alcam bilmiyorum 😂
Mlssa Krispiim16 Eşim Masal ismine bayılıyor ailede çoğunluk masal diyor bakalım miniğin ismi noluck🙈
Mlssa Deryarslan Maalesef biz de aynı durumdayız 🤦🏻♀️ defne güzel ama ailede olduğundan ben vazgeçtim bence koyabilirsinz kibar ve hoş🤗
Mlssa EbruIrmak Evet çok hoş ama ailede var hatta karşı binamızdalar 🤦🏻♀️ Özendi koydu derler diye vazgeçtim😩
Nursemomm Deletedmom308 bende haftaiçi gidicem eminönüne de bu harfler falan ne tarafta canm eminönünde
sezz 18. Haftadan selam kızlar 😊 Bizim de bir kızımız olacak. İsmini Güneş düşünüyoruz. Bu ara isim olarak Mila ismi de çok popüler. 😊
Mlssa sezz Güneş çok güzel bir isim🙏🏻 Evet mila cok popüler güzel ama herkes koyuyor aslnda bi süre önce mila düşünmüştüm bir de baktım hep mila doldu 🤗🤗🤗