maco61 ilk doğumu özelde yaptım sondayı ameliyatta uyuşuk halde takmışlardı hissetmedim ama 6 gün önce devlette yaptım doğumumu sonda takılırken yandı biraz enfeksiyon var diye karına bastırması da pis kanın çıkması için 2 dklık birşey bir defa yapıyorlar zaten korkma yani düşündüğün kadar acılı değil ikisi de