1annesi1bebesi gamzesarecelik özel diye biliyorum demiş sanrm ama konum olarak neresi bilmiyorum ☺️@NovaVina_
annekiz6141 1annesi1bebesi Özgüre gidilmez zaten amannn.. Ben 20. Haftadan berı Gızem başbayla devam ediyorum 30 haftalığım şuan hatta bır ara dedım ev yakın aman idare et özgürde ama yok yanı idare edilcek bır doktor asla degıl..
1annesi1bebesi annekiz6141 20 haftaya kadar Özgürde miydin bir bakaym bende duruma göre smdi bu hafta tekrar,bi konstrol hakkım var ya ona da gidexegm snra gitmem … ☺️
annekiz6141 1annesi1bebesi evet evet ondaydım.. Zaten 12 haftadan sonra ayda 1 cagiriyor ya öyle gittim 😂 daha da gıtmedım gıtmemde yanı
annekiz6141 gamzesarecelik ücret hakkında bilgim yok benim özel sağlık sigortam var ondan yararlanıyorum 🥰
simgekl Medical park reyhan hanıma gidiyorum en basından beri anneye ve bebeğe olan ilgisi içinizi rahatlatıyor tatlı dilli bi doktor kesinlikle sadece yoğun oluyor bazen bekleme süreniz olabiliyor o da tuzu biberi diyorum
uyuyanguzel3 1annesi1bebesi bende Kocaeli Gebzedeyim Medical Park a gidiyorum çok memnun kaldığım doktor var
mlsdd 1annesi1bebesi ben Akademi’de Gülfem Başol’a gidiyorum. Tabii bu beklenti meselesi ama bizim enerjimiz tuttu Gülfem Hoca ile, 37. Haftadayım 🌸
1annesi1bebesi mlsdd onu da bir araştırayım ☺️ evet kesinlikle desiginiz gibi iyilerle denk düselim inşallah 🌸
yarenkaymak 1annesi1bebesi bende Gülfem hanıma gidiyorum 4 doktor değiştirdim en memnun kaldığım Gülfem hanım oldu
uyuyanguzel3 hfsa53 Kocaeli Gebze Fatih devlet hastanesi karşısindaki Medical Park hastanesi Büşra Budak