1annesi1bebesi Ümit Hanıma bir kez muayene oldum, iletişiminden memnun kalmadım. Çok yoğun olduğu için olabilir ancak bana çok kafası dağınık gibi geldi ve iletişim tarzını hiç sevmedim. Ama süreci onunla tamamlayıp kendisinden çok memnunum kalan arkadaşlarım oldu.