ceyce iğne etkisini merak edip bugün test yaptım ben kuruma çizgisi dahi yoktu öyle net negatif gördüm. 17 nisanda ovitrelle vurulmuştum, bugün yaptım testi de. Herkesin vücudunda farklı zamanlarda atılıyo bence bu iğne. Adetime de 7 gün kaldı gündüz bişiyim yoktu pek ama iki saattir karın ağrısından kıvranıyorum yine olmadı sanırım. Bence adet gününüzü bekleyin gecikme vs olursa direkt kan verin.