mimozakahvecisi symnr123 ben 8+1 oldum çok şükür bulantı kusmam yok ara sıra bel kasık ağrılarım oluyor sadece
anonimmom_ cuteregina valla benimde yoktu hamile olduğumu bile hissetmiyordum 8. Haftanın sonlarına doğru çikolatalı tatlı yedim mide bulantım başladı 2-3 gün çok bulandı sonra hafifledi ama var yani ahh keşke o tatlıyı yemeseydim her şey ne kadar güzeldi 😂
oykusumm antikaruhum 7. Hafta hiç enerjim yok hiç bir iş yapmadan kendimi yorgun hissediyorum hiçbir şey yapmak gelmiyor içimden 🫠
Berika23 7+5 im çok fazla şefaf akıntım var koku hassasiyeti ve gögüs hasasiyetim var bazen mitiksinmelerim oluyor ama kusma yok