antikaruhum Kızlar sizde durumlar nasıl? Ben bulantıdan nerdeyse tüm gün yataktan çıkamıyorum çok üzülüyorum :(
Aysekaram antikaruhum 8 haftalığım çok kötüyüm yatıyorum ayağa kalkamıyorum bulantı kusma baş dönmesi nasıl geçecek ne zamann 😭 Hayattan koptum resmen
kaanmoomm antikaruhum 7. Hafta yataktan çıkamıyorum sabah bulantıları mide kazınması gün boyu enerji yoksunluğu baya zorlanıyorum
[silindi] antikaruhum 6 haftalık hamileyim dün gece şiddetli kanama ve sancıyla acile gittim keşke kusma vs olsaydı da kanama olmasaydı
svdbstn antikaruhum bulantım vardı geçen hafta doktora gittim bununla alakalı bir hap verdi kullandıktan sonra biraz daha azaldı sadece böyle hafif hissediyorum bulantıyı ama yani böyle hep yatma uzanma isteği var
Annesiiiii_ [silindi] Çok geçmiş olsun ne dedi doktor ? Beniö de kahverengi akıntılar geliyor da endişeleniyorum doktor yerleşmedir diyor.
1tulin antikaruhum benimde bugün 6 hafta oldu ama daha bi belirti yok bazen hamile değilmiyim acaba diye endişe ediyorum daha erken diyolar ama yinede bi tedirginim valla
tugcekmrr antikaruhum 9+5. Haftadan sesleniyorum 9. Haftada bulantılarınız azalacak biraz daha enerjiniz yerine gelecek 🌸🥰
[silindi] Annesiiiii_ benim kullandığım kan sulandırıcı ilaçlar kanama yapmış. Adet kanaması gibi yoğun ve kırmızı geliyordu rabbim kimsenin başına vermesin
[silindi] Annesiiiii_ kahverengi akintiysa korkmanıza gerek yok inşallah hiç kendinizi o konuda sıkıntıya koymayın doktorun dediği herşeyi kafana takmayacaksin çok fazla düşünmeyeceksin diyor gerçektende öyle yani
Annesiiiii_ [silindi] Ya ilk hamileliğimde hiç olmamıştı o yüzden korktum sağolun. Sizde sağlıkla kavuşun bebeğinize inşallah ❤️
birumut_ antikaruhum herkes soruyor bulantın var mı ağrın sızın var mı diye valla turp gibiyim 6+6 hafta oldum tık yok sadece akşamları biraz midem garip oluyor oda yediğim içtiğimden kaynaklı diye düşünüyorum
Mysucculent antikaruhum 8 haftayım enerji sıfır, et yumurta tiksinme hat safhada. Bulantı oluyor ama kusma yok şimdilik. Sürekli yatmak istiyorum, limonlu çorba içebiliyorum sadece.
cuteregina Ben de altıncı haftayı devirmek üzereyim ama hiç belirtim yok kimisi geç başlar diyor kimisi de bu haftalarda başlamadıysa başlamaz diyor
anonimmom_ cuteregina valla benimde yoktu hamile olduğumu bile hissetmiyordum 8. Haftanın sonlarına doğru çikolatalı tatlı yedim mide bulantım başladı 2-3 gün çok bulandı sonra hafifledi ama var yani ahh keşke o tatlıyı yemeseydim her şey ne kadar güzeldi 😂
mimozakahvecisi symnr123 ben 8+1 oldum çok şükür bulantı kusmam yok ara sıra bel kasık ağrılarım oluyor sadece