Selam kızlar bende yeni paylaştım bende ayni durumdayim 27haftalik gebeyim kanamam oldu acile gittim dört gün falan hastanede kaldım kanamam durdu benimde bebek asa doğru gelmiş rahim boyu kısalmış 13mm olmuş normal geberlerde 30ila 25 tutunma varken benimki 13mm olmuş silikon taktılar ayakta durma yat diyor doktor peki ben gibi olan var mı ?