Aysetuzlu busek0987 Tabiki seçim senin sen kendin için ne uygun gördüysen nasıl rahat ederim dersen onu yap
yase7 busek0987 Hiç bir şey gelmedi nişan sancı su hiç bir tık yok geceleri bebek sadece bir yerde toplanıyor sağ sola dönemiyorum onun dışında her şey normal
Aysetuzlu yase7 Bugün bu ayak içine baskı yapıp rahim uyarma diye bir video gördüm onu denesene bi ben denedim bakalım yeni
efnanmoms busek0987 şekerim vardı iri bebek beklemeye gerek yok dediler cokta iri değildi haftasına göre 1 hafta öndeydi sadece o yüzden aldılar diğer türlü herşey normaldi devlette yaptım bu arada doktorun isteğinle sezeryan oldu
Ebrulicik almakay 40+5 olduk biz de. Bir yandan tedirginlik de var, daha fazla nasıl bekleyeceğiz🤷🏻♀️
donovan26 busek0987 sezeryan günü almışsınız diye meraktan soruyorum ben de 38. Haftadayım da herşeyi denediniz de mi olmadı? Hurma, ahududu yaprağı çayı, ananas yemek, korunmasız ilişki gibi
busek0987 donovan26 sezeryan günü almadım ki araştırma takipliyim doktorum ilk doğum diye olumlu bakmıyor sezeryana ama ben normal doğuramam korkuyorum o yüzden ameliyat günü alcağım pazartesi günü
Zzeliha busek0987 bence ameliyat için bu kadar heveslenme sonrası zor olacak emin ol yaparsın normali de gözünde büyütme bu kadar
yase7 Aysetuzlu Benim doktor perşembe günü alacak suni sancıyla korku geldi içime o zamana kadar inşallah kendi sancım olur
Aysetuzlu yase7 Ya benim de perşembe gel suni sancı ile başlatalım dedi bende o güne kadar inşallah gelir diye dua ediyorum kasılmam var ara ara sancım geliyor ama hiç düzene oturmadı korkuyorum bende
yase7 Aysetuzlu Aynı benimde öyle bende dua ediyorum o zamana kadar kendi sancım olsun diye inşallah o zamana kadar bebekler kendi sancılarıyla gelir. Stres bastı bakalım nasıl olacak
Aysetuzlu yase7 Baktı canım sadece 2 santim dedi çatı muaneside yaptı oda iyi dedi Amin inşallah kendi sancıları ile gelir ya ama stres yapma o zaman cidden gidiyor sancı akışına bıraktım ya ben 3 gün acayip stres yapmıştım o gün bebeğimin kıpırdanışını bile hisedemedik böyle yaparsan doğuraman dediler akışına bıraktım dua ediyorum sadece
yase7 Aysetuzlu Banada bakmadı bebeğe baktı her şeyi iyi perşembe günü alırız dedi bugün öyle söyletince kendimde stres yaptım