emineanne06 nişanın gelmesinden bahsetti doktorum.bu 3. Gebeliğim önceki 2 hamileliğimde son günlerime kadar bekledik hiçbir belirti oluşmadı suyum gelmedi nişanım gelmedi açılmamda olmadı mecbur sezeryana alınmıştım şimdi bari bi belirti olsunda normal ilerlesin Herşey istiyorum nasip artık ne yaşayacak bilmiyorum sağlıklı gelsin bebeğim.hepimizin bebeği inşallah sağlıkla doğsun