fundiiim emineanne06 bugün kontrolüm var idi cumartesiye kadar kanaman olur suyun gelebilir dikkatli ol dedi hayırlısı bakalım son 10 diyim
emineanne06 fundiiim fundiiim inşallah sağ Salim dogurursun.Nisan kanaması mı oluyor az bi lekelenme mi acaba? Tam bilmiyorum geldiğini nasıl hissediyorsun
mehmetselimannesi esra_kar başta öle geliyo sana diyecekler zaman çabuk geçiyor onlara inan gerçekten çok çabuk geçiyo keyfini çıkar 🥰
mehmetselimannesi byznrgkcn uygulamaya göre 42 gün ama benim bebiş erken gelme derdin pazartesi fe olabilir perşembe de nasip
yasegenc ayseveysel ayseveysel hayırlı kolay doğumunuz olsun inşallah doğunca bize de müjdeleyiiin🥰🤭🌸☀️🕊🫶🏻🍀