a_o amin inşallah çok teşekkürler 🙏🏻kayıplarım sonrasında inceleme yaptılar detaylıca kürtaj olduğum hastanede rahmimde perde varla yok arasında olduğunu söleyip onu kestiler, kanımda pıhtılaşma çıktı onun dışında bişey yoktu ama sonrasında 2 yıla yakın gebelik oluşmadı, o 2 yıl içinde 1 kez aşılama yaptırdık özelde ama eşimin değerleri düşük olduğu için tutmadı sonrasındada saldık olmuyo diye 2 yılın sonunda tekrar aşılama düşünüyorduk ki planladığımız ay hamile kaldım kendiliğimden darısı sizin başınıza olsun hayırlısıyla önceki gebeliklerimde bilmiyorduk pıhtılaşma olduğunu bu hamileliğimde onun için ilaç ve iğne kullanıyorum ekstra