hab1be merhaba ben 4 sene önce 2 tur kordon dolanması ile 40. Haftamda suni sancı ile normal doğum yaptım. Doktorum kordonun normal doğumda engel olamayacağını söylemişti. Hatta bebek doğduktan sonra boynundan kordonunu açtı bende gördüm. Ama benim oğlumun kordon dolanması gevşekti morluk vs hiç birşey yoktu şimdi 4 yaşında