hab1be doktorunuza güveniyorsanız sürece bırakın tabi. Benim bebeğim de çok hareketli bir bebek anne karnında da durum aynıydı sürekli kordon açılıp tekrar dolanıyordu haklısınız ne olacağı belli olmaz siz sıkı takibe devam edin. Benim doktorum hareketlerine çok dikkat etmemi istemişti. 2 saat içinde hiç hareket hissetmezsem hastaneye gitmemi istemişti.