gerigeldik anne17 Banada 38+4e gün verilmişti 37+1de suyum geldi acil sezaryene alındım 😄 sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah
anne17 gerigeldik bende böyle olmasından korkuyorum çünkü devlette olucak doğumum acil bişey olsa icapcı doktor kimse o yapıyormuş sezaryenı kendi doktorum değil 😞
anne17 Sevimlimom regl olcakmış gibi ağrı oluyor sık sık ama nst de sancım çıkmıyor sizde durumlar nasıl
Sevimlimom anne17 bebek hareket ettikçe baskı çok oluyo kasılma da oluyor sık tuvalete gidiyorum geçen hafta gittim sancı çıkmadı kaç haftalıksınız şuan
birnurrr Bende 38+3 ile kontrole gittim bebek makat pozisyonuna döndüğü için sezeryan olursun dediler onun için de 40+3 ü bekleyelim dedi normal mi sizce
anne17 birnurrr ilk gebelikse dönmesi son dakka bile olabilir bu yüzden bekletiyorlardır benim ilki sezeryan olmak zorunda kaldı size kesin sezeryan mı denildi
birnurrr anne17 evet ilk gebelik ama 40+3 olana kadar bekleyelim doğum bu süreçte başlarsa zaten sezeryan olur başlamazsa da 40+3 te sezeryana alırım dedi
mervein14 anne17 benim dikişlerim aşağıya doğru basmaya başladığı için doktorum 2 mayısta net tarih verecek ama önceki konuşmamıza göre muhtemelen 38 de alacak