selenhuseyin Doktorumdan pcos tanısı aldığım gün çocuk düşündüğümü de söylemiştim. O da bu yüzden adetimi düzene sokmak için ilaç veremeyecekti zaten. Folik asit başlayalım dedi, istediğin herhangi bir tane eczaneden alabilirsin dedi daha sonra zoi max ı gösterdi biraz pahalı ama istersen alabilirsin dedi bende direkt onu aldım. Hamileliğimi öğrendikten sonra acibademe gittim. Orada takipli olduğum doktorum folik asit kullanıyor musun dedi evet dedim. Hangisi dedi zoimax dedim. O da içeriğine baktı ve tamam bunu bırakabilirsin artık bu gebeliği destekleyici yumurta geliştirici bir folik asit şimdi normal bir folik asite geçebilirsin dedi ve onun yazdığına devam ettim. Yani özetle ilk doktorum zaten direkt istediğin bir folik asiti alabilirsin diyerek ardından seçenek olarak zoimaxı önermişti. Kullanımında herhangi bir sorun olmaz. Ama tabii sizin içinizin rahat etmesi için doktorunuza danisabilirsiniz.