Elisa0110 ikiprensesannesi___ dedikodular sesli olunca daha Bi günah olur gibi geliyo sessiz hallediyorduk ne güzel 😂😂
tahamommy ikiprensesannesi___ eyvahh yandık 😂😂 anneler gün odasında 15 dakikalık sesleri dinleriz artık
Elisa0110 ikiprensesannesi___ ben genelde türkü seviyorum onun dışında kulağıma ritmi hoş gelen diğer türleri de dinlerim
ikiprensesannesi___ Elisa0110 sesimizi de dedikodu yazarken alet ettiğimiz Ellerimiz gibi günahlara alet edecex Artık 🤣🤣essseeczzzz
eslem2121 ikiprensesannesi___ ruh haline bağlı ya ama Ahmet Kaya larkılarını çok beğeniyorum sezen aksuda