ikiprensesannesi___ benim bir tarafım yok ortaya karışık benimki 😅 kulağıma hoş gelen her türlü müzik dinlerim. Pop, rap, arabesk, yabancı. Lise, Üniversite zamanlarında koyu bir rap dinleyicisiydim ama 😅 arsız bela falan dinlemem ama hoşlanmıyorum hiç 😅 sansar salvo, norm ender, ceza, Sagopa, Saian, vs vs 😅😅