guzide18 aslan030128 inşallah canım bişey daha sorucaö birde be adet tarihime yakın hastalanmıştım ağrı kesı falan ıctım bilmiyordum bişey olur olumsuz ?
aslan030128 guzide18 hiç bişi olmaz cnm ben panik atak ilaçları alıyordum diğer gebeliğimde çok şükür bişi olmadı gönlünü ferah tut
cuteregina guzide18 kan uyuşmazlığı için iğne vuruluyorsun bu 28. haftada oluyor haliyle bildiğim kadarıyla şu an bunun için bir risk yok doktora gitsen de 28. hafta iğne Vurulman gerektiğini söyleyecek
guzide18 cuteregina aynen canım sana da sorayım adet olmama yakın hastalandım ben ilaç içtim ağrı kesıcı falan olumsız bir durum olur mı ?
cuteregina guzide18 Ben de hamile olduğumu bilmeden önce birkaç ilaç kullanıyordum bunu doktora söyledim bir olumsuzluk olmadığını şu an bir sorun olacağını zannetmiyorum umuyorum ki olmaz sadece doktor randevunuz da bunu mutlaka söyleyin
cicekliperdee guzide18 bi hafta geciktiğinde benim yedi bindi. İkiz gebelik değil ama tek . Doktora gitsen kese görünebilir
bimucize guzide18 yok bence gününe göre gayet iyi benim 5.günde değerim 3800 dü gayet normal değeriniz
tosbito guzide18 Gecikmenin 7.günü için normal bi beta değeri 🐥 Benimde gecikmenin 5.günü 4325ti. Tek gebelik oldu. Çok uçuk yükselmediği sürece betadan ikiz denmez 💗💗