Kızlar dün test resmi atmıştım hafif silik gibi çıkmıştı kan verdim bugün 7. Gün gecıkmemin beta mın sonucu 3108.10 mlU/ml sonuc nasıl be bu kaşar yüksek beklemıyordum sanki bir terslık olur diye korkuyorum ne zaman doktora gitmeliyim ne kadar süre beklemeliyim kese varsa ne zaman görülür kalp atışı vs bilgili kızcelerim bana bir yardımcı olun 🌼 