Ben bebeği 24 Nisan’da gördüm kalp atışı henüz oluşmamıştı doktor yeni yeni oluşuyor birkaç güne kesin duyulur demişti 29 Nisan’da 1 daha randevum var ama bu da başka bir hastaneye devlet hastanesinde olduğu için Vajinal ultrason genelde yapmıyor devlet hastanesindekiler yarın randevum var 6 + 1 alıyorum bir hafta geriden geliyoruz normalde 7 + 1 umarım ben de duyarım