birumut_ yalnız değilsin bence çoğu anne bunu yaşıyor. Benim bi kaybım var her ne kadar stres yapmayacağım desemde içimdeki stresi bir türlü bastıramıyorum. Kese ve yolk sac göründü, haftası ile uyumlu 10 gün sonra gel dedi doktor aynı senin gibi allahım ya duyamazsam diye düşünüp duruyorum o günden beri. İnşallah duyarız ve içimiz rahat eder 🌸