Anneadayi34 canım ben 6 haftalık uçak yolcuğu ve dönüşünü 12 saatlik otobüs yolculuğu yaptım. Şükür bileyimiz yok. Ama bana doktorum gebeliğimdede problem olmadığını söyledi. Bende bi post açmıştım bununla ilgili girip bakabilrsin. Çoğu kişi gitmiş yani. Dualarını eksik etme yeter 🙏🤰🏻