Anneadayi34 ben 10 haftalikken ucak hava sartlari nedeniyle olmamamasi sebebiyle otobusle 10 saat yol gittim bir sey olmadi yine 10 saatlik yolu 18 haftalikken geri geldim...Molalarda surekli gezindjm qyagimi uzattim vss...Hatta gelis yolunda arac bostu yatarak geldim sansa pek kimse yoktu rahat geldim...Vallaha senin 2 saatlik yol yani... Ben memlekette hastaneye giderken birde 2 saat yol cekiyordum...hastane uzakti😁