mavibonck priencessgirlmom ilk kızım planlıydı gününden erken geldi yani demem o ki şu on günde her an her şey olabilir biz plan yapıyoruz boşuna bebiş neyi ne zaman isterse o zaman oluyor 😅
priencessgirlmom mavibonck 😂 ayy hadi hayırlısı bakalım hayırlısıyla bizimde öyle olsun inşallah beklemek sıkıntı 😂
priencessgirlmom busek0987 valla benim de aynı hayırlısıyla biran önce gelsin artık çok yoruldum bide ben diş ağrısı çekiyorum 3 tane birden çekilmesi lazım apse yaptılar yine şu son hafta larda müdahale ettirmekte istemiyorum hayırlısıyla doğsun istiyorum artık