birbebegin Kızlar nasıl gidiyo heycan korku yorgunluk hiç bitmiyo bende hem doğurup rahatlamak istiyorum hemde biraz daha kalsın taraftarym kafayı yediriyo bu düsünceler 😄
azra01 birbebegin ay bendede heyecan korku hepsi var sezeryan olacam doktor 39+4 e gun verdi ama salı kontrolüm var bir sorun olmazsa 11 mayıs dogum olacak yoksa erkene de alabilir 😊😊 bu arada 10 mayısta benim dogum günüm hafta sonuna geliyor yoksa ayni gün olsun isterdim😂🤷♀️
priencessgirlmom birbebegin 5 mayıs tam 11 günümüz kaldı acayip stresliyim korku heyecan merak hepsi bir arada uykuda gelmiyor doğal olarak 😃
ebrukkaya birbebegin endişe stres kaygı ne ararsanız vsr şuan bende normal doğum ve il gebelik olunca insan ne yaşayacağını birde bilemiyor.. bir yanım kavuşmak istiyor bir yanımda nasıl olacak bu doğum süreci diyor birde bir kez kordon boynuna dolanmış çok korkuyorum açıkçası
birbebegin azra01 çok az kalmış sizede haftasonu olma şansı yokmu aynı gün kutlamak da bi güzel olurdu 😊 sağlıkla gelsin inşallah
birbebegin priencessgirlmom benimde 5 mayıs gözüküyor bide bizimki kız erken gelir diyolar ama hiç sanmıyorum sizinkinin cinsiyeti ne
mavibonck priencessgirlmom ayy bana da 5 Mayıs dedi hem korku hem heyecan ne ararsan var yani hepimiz sağ saglim kucağımıza alalım inşallah
busek0987 priencessgirlmom ay bende de 11 yazıyor 5 Mayıs aynıyız ama bebiş gelmek bilmiyor belirti yok🥲
birbebegin ebrukkaya umarım sağ salim kavuşuruz sürekli sol tarafa yatmaya çalış inşallah birşey olmaz
priencessgirlmom mavibonck amin amin inşallah 🙏 bence böyle planlı iyi değil beklemek insanın içine korku veriyor acil olsa fırsatın olmuyor 😂
mavibonck priencessgirlmom ilk kızım planlıydı gününden erken geldi yani demem o ki şu on günde her an her şey olabilir biz plan yapıyoruz boşuna bebiş neyi ne zaman isterse o zaman oluyor 😅
maco61 birbebegin son 2 gün pazartesi sezeryana giriyorum🥺 koeku heycan dua ediyorum kolay geçsin tüm zor kapılar kolaylıkla açılsın iyi insanlar karşıma çıksın bebeğimi sağlıkla alayım kucağıma. Ayrıca kızım bu aralar duygusal onu bırakmak dah zoruma gidiyor🥺🥺
priencessgirlmom busek0987 valla benim de aynı hayırlısıyla biran önce gelsin artık çok yoruldum bide ben diş ağrısı çekiyorum 3 tane birden çekilmesi lazım apse yaptılar yine şu son hafta larda müdahale ettirmekte istemiyorum hayırlısıyla doğsun istiyorum artık