tuba_grz beyzaygun neden diyet yapıyoruz kilodan dolayı mı ya bende düzgün yiyemiyorum ki keşke yiyebilsem sabah kahvaltı sıfır midem bulanıyor öğle yeğemeği zaten yok akşam işte biraz oda çok az
beyzaygun tuba_grz hayır tansiyondan dolayı ekmek tarzı karbonhidrat şeker tuz baharat salça falan öyle şeyler yemiyorum çay kahve bu tür şeyler yasak patatesdir pirinçtir yasak yani
balminnak Umm0 kaç kg ile hamıle kalmıstınız yuksek kıloda ise doktorların ıstedıgı sey son aylarda daha cok alınıyormus cunku
babygirl02 tuba_grz bebeğin saglıklıysa hiç sorun değil canım ben 6. Ayımdann sonra hiç bişey yiyemiyordum sabah ve akşam yiyodum sadece o da az yani bebeğim 2.760 gram doğdu şuan 3 aylık olduk bile ☺️🌸
yagiz_didem Umm0 bende aynıyım 25+4 hamıleyım ilk 3 hafta 4 kg verdim sımdıde toplamda 2 kg almış oldum doktor yedıgını bebek beslenıyor dedı sıkıntı yok dedi.