Umm0 37 haftalık hamileyim. En son 2 hafta önce tartıldım, 6 kg almışım toplamda. Kadın Doğum uzmanına da sağlık ocağı hemşiresine de sordum, bir tek sağlık ocağı hemşiresi kilo alman az dedi ama bebeğin kilosuna baktıklarında gelişimi iyi olduğundan herhangi bir şey demediler.
Ayrıca hamileliğin belirli bir zamanında kilo vermek normal deniyor.