Berna_oz aynut23 doktor bize gösterdi cinsel organını gayet açık belliydi ama kordon değilse erkek diye de ekledi
Ayseglx Mutluhamis 13+1 olduk 12+4 de erkeğe benziyor dedi Çarşamba sonuçlarım için gidicez benimde bulantılarım yok ama kasık ağrılarım var o da enfeksiyon dan 🙄🙄
Seyoss 14+1 olduk bizde 12+5 de cinsiyeti büyük ihtimal erkek dedi doktor ikincide bacaklarını kapattı bakalım değişecek mi 😄 50 ile başladık 52 kilo olduk bizde ❤️
Askkokuluyavrum Mutluhamis buraya göre 14+3 doktoruma göre 15+6 ☺️☺️ Hayirlisi bakalım cinsiyet kız dediler ama değişebilir de dedi insAllah sağlıklı olsunlar cinsiyeti önemsiz ☺️☺️ Alışveriş yapmak icin önemli tabi 🤪🤪
Esraygt 12 haftalık erkek demişti dr 16. Haftada kız dedi değişir mi bilmiyorum ama zaten bir kızım vardı inş sağlıklı bir de ogluşum olur
Xmom 15+3 bizim de :) 12 haftalıkken kız gibi demişti doktorum. 14+4tr baska bir doktor yine kız gibi dedi. Yani hala kesin bir şey yok ama ben kızmış gibi konuşuyorum yavrumla 😅
Tgbnr123 14+6 haftlk hamlym nisan 3 de kontrolumuz var bakalm 11.haftada kız gibi demisti ögrenrz ins gttgmzde .