mrvvklc benimde hamilelikten önce en aşağı 100 çıkardı şimdi 130u buluyor evin içinde 🙃 sadece daha fazla yorgunluk oluyor ve son haftalarda zorluyor tansiyon yükseltiyor bende o zaman kullanmıştım daha öncesinde hiç kullanmadım doktor olabilir demişti