mom_51 Gaz kaçağı için alarm sistemleri var. Eğer imkanınız varsa taktırın. Ben TOKİ’de oturuyorum kendimiz taktırmadık bina yapılırken takmışlar ama çok iyi bir sistem gerçekten. En ufak gaz kaçağını bile algılıyor. Özellikle kombi yakınında yapmışlar.
bsrra Ben her gece uyumadan artık alışkanlık haline getirdim vanadan kapatıp uyuyorum kapatmadığın gün tedirgin oluyorum erinmeyip gece kalkıp kapatmışlığımda var 😀 kombiler zemin katta evde değil merkezi sistem doğalgaz bizimki.