Merhaba sevgili anne ve anne adayları. Biraz önce bu postu kidste açtım. Burada da acmak istedim. Lütfen tecrübelerinizi paylaşır mısınız? Evimde daha önce doğal gaz yoktu çok olmadı bağlayalı. Bugün gaz kokusu algıladım, 187 yi aradim hemen geldiler. Kombinin altinda kaçak varmış gazı kestiler. Yarın onarım yapılacak ama bundan sonra sürekli aklımda olacak. Doğal gaz kullanan neler yapıyor, nasıl rahat ediyorsunuz, dedektör kullanıyor musunuz? Neler önerirsiniz?