CokCahilsinKeskeOlsen kızlar burda gorup aldım postu bulamadım teşekkür edecektim kendisine inşallah o beni görür bu nedir böyle bi heves hemen denedim hayatımda hiç böyle sey gormedım 😂 Ben bütün evi toza batırıp geliyorum ahaha
Eso66 CokCahilsinKeskeOlsen Efso bişey ya kiyafetteki lekeleri bir alıyor sanki yeni gibi herseye kullanıyorum
CokCahilsinKeskeOlsen kurkmantosuzmadonna Sağol canımmmmm @Guulcicekk Bacım bacımmmm buldum sonunda ay dediğin kadar varmış. Ev elden geçiyor sırayla 😂
CokCahilsinKeskeOlsen Eso66 Çaydanlık ile başladım yarın Çocukların lekeli kıyafetlerinde deneyeceğim. Heyecan yaptım sanki ben arindim Çaydanlık yerine 😂
orhismommmmmm CokCahilsinKeskeOlsen kız çaydanlıkta mı kullandın leke çıkarıcı değil miydi o dediğin😂😂😂
CokCahilsinKeskeOlsen orhismommmmmm Çok amaçlı kullanılıyor. Vaktim pek yoktu hemen deneme isteği basınca el altında çaydanlıktan başladım.😂
babyou CokCahilsinKeskeOlsen bende kullanıyorum kızlar çok az bi ölçeği yeterli oluyor bi paketi uzun süre kullanırsınız yani bütün yüzeyleri pırıl pırıl yapıyor bütün leke çıkarıcıları attım çöpe 🙄
CokCahilsinKeskeOlsen babyou Terapi yapacağız bu bahaneyle desene 😁 Beğendim valla kokusu vs de yok hani bazılarının kullanırken kokusu yakar rahatsız eder bunda o da yok.
kurkmantosuzmadonna Gokturkmom_ çok teşekkür ederim canım. Ya ben e bebeğin toz olanı kullanıyorum onda uzun süre sıcak suda beklediği için renklilerde solma yapıyor onu istemiyorum. 🥲
osimdiannee CokCahilsinKeskeOlsen ay bende aldım o arkadaşın önerisi ile bugün geldi yarın ilk iş beyazlarda denemek olacak 💃🤣
CokCahilsinKeskeOlsen osimdiannee Ben dayamadim mutfaktayken denedim 😆 Yarın ilk işim benimde beyazlarda ve lekeli olan kıyafetle denemek olacak.
Gokturkmom_ kurkmantosuzmadonna çok zorlu bile lekeyse 1 saat daha ekstra tutarsın mesela 2 saat ama uzun uzun tutmaya asla gerek yok
Guulcicekk CokCahilsinKeskeOlsen kendimi ünlü gibi hissettim kızlar😃 her yerde denemek istiyor insan bak sende öyle olacaksın😃
kurkmantosuzmadonna Gokturkmom_ ay bakayım ben de. Malum yeni yazlıklar alınacak. Meyve lekesi vs olsun istemiyorum. 🥲 Çok teşekkür ederim. 🌸