cuteregina Yarın 6+3 oluyorum beta değerim ortalama 1500 binlerde oluyor ortalama geç döllenme olabilir iki yada üç gün Keseyi görür müyüm bebek ne durumda kalbi atıyor mudur az kaldı ama düşünmeden edemiyorum burada böyle düşünen insanlara burada destek veriyorum ama kendime bu tavsiyelerin uygulayamıyorum benim gibi doktora gidip bebeği gören oldu mu 11 Mart son adet
NovaVina_ cuteregina yaa sizi çok iyi anlıyorum. 🥹 bende zamanı geçiremiyorum. Garantici biriyseniz bence 1 hafta daha bekleyin ama stres yapmazsanız kalbini duymadığınız ićin ya da bebek görünmediğinde hemen gidin 🥹 bu haftalarda görenleri de okudum göremeyenleri de çok sınır bence 🥹 benim de 19 mart son adet.
gmzbs cuteregina ben 5 haftalikken gittim vajinal muayene ile keseyi gordu doktor, insanin en merak ettigi ve korkusu kese varmi yokmu oluyor, insallah sizde gorursunuz, 6+6 da ise bebegi gorduk kalbini duyduk
cuteregina essrrraaydn_ NovaVina_ Bana dua edin olur mu hayatımda hiç böyle endişe etmemiştim özele her zaman gidecek durumum yok yarın özele gidiyorum Eğer duyulmazsa görülmez ise bebek 29 nisana da randevu aldım ama şehir hastanesinde eş içeri giremiyor ya eşim görmeyecek içim buruk
nazz35 NovaVina_ benimde son adet 19 Mart kese gördüm 5 Mayıs için kalp atışı için gelebilirsin dedi doktorum
NovaVina_ cuteregina dualarımdasınız, bizi habersiz bırakmayın 🌸 umarım üzmez bebişiniz sizi ve ben burdayim der. 🥹
cuteregina NovaVina_ bebeği gördük 2 mm birkaç güne kalbi duyarız gayet iyi şu an dedi elimde bebek fotoğrafı sabahtan beri izliyorum
cuteregina gmzbs hayatımda hiç bu kadar endişe etmemiştim başka bir konuda ya tam olarak anneye sayılıyor muyum bilmiyorum ama annelik garip bir duyguymuş
busesahin gmzbs vajinal muayene tehlikeli değil mi benide 1 hafta sonra çağırdı ama bana alttan derse izin vermemeyi düşünüyorum
gmzbs cuteregina annelik delilik derlerdi dogruymus🙂 stres hic bitmiyor ki keseyi goruyorsun bebek varmi diye endise ediyorsun sonra bebegi goruyorsun acaba gelisiyormu diye endise ediyorsun. Hersey cok guzel olsun insallah,🙏
edak1 cuteregina ben de 6+4 de gittim kese ve yolk sac görüldü bebek ve kalp atışını göremedik. Allah izin verirse 29 Nisanda tekrar gideceğim. umarım görürsünüz göremezsenizde endişelenmeyin beklemek biraz stresli oluyor inşallah sağlıcakla güzel günlerimiz olur bebişlerimizle 🤲😍
cuteregina edak1 yaaa bende 29 nisana göremezsem diye randevu aldım haberleşelim benim bebek sizinkinden iki üç gün küçük
edak1 cuteregina yaaa 🙂↔️ evet haberleşelim. İnşallah güzel haberlerini alırız. Sizin ilk muayene mi olacak
zeyzeynur cuteregina inşallah duyarsın canım ben de 6+3te gitmiştm vajinal ultrasonda duymuştuk 6+1e uyumlu çıkmıştı hatta ultrasonda karından olsa duymayabilirdik ama çünkü yeni yeni atmaya başlamış sesi çok güçlü değildi yani 2 hafta sonrakinde karından net duymuştuk
NovaVina_ nazz35 en son kaçtı betanız. Çok sevindim :) aynıymış son adet tarihimiz. Dualarımdasınız. Sağlıkla duyarsınız umarım kalbini de 🌸
nazz35 Pazartesi günü öğrendim 1520 çıktı ertesi gün gittim vajinal de kese gözüktu sizin beta değeriniz kaç İnşallah sağlıkla kucağımıza alırız bebeklerimizi
NovaVina_ nazz35 17 nisanda 101 ile öğrendim 20 nisanda da 230’du 🥲 5 mayıstan önce gitmeyeyim diyorum bende ama asla zaman geçmiyor.
busesahin nazz35 vajinal tehlikeli değil mi ben korkuyorum baktırmayı düşünmüyorum da 1 hafta sonra çağırdı
ciceki cuteregina Ben 4 haftalıkken keseyi görmüştük 6 haftalıkken de kalp atışını duymuştuk büyük ihtimal senin hem kese hem kalp atışı da duyulabilir bir sorun yoksa inşallah eğer