gelgulcoskun Mertin_Annesi hastane ve doktor değiştirdim doğal doğum yanlısı bir doktora geçtim, sancım gelene kadar bekledik düzensiz ama ciddi sancılar geldi doktor da doğal fitille sancıları düzene sokarız dedi ve hastaneye yattık, normal doğum gerçekleştirdm
ahmetinoznuru mehtapkurt ay şaka mı yorumlar🥺 gözüm korktu oğlum 39+3 te doğmuştu kız daha erken gelir diye düşünüyordum 19+0 dayız daha ama bi korkmadım değil