sarilale123 ilkinde gebeliğimde de doktorum aynıydı fakat başka bir asmde çalışıyordu oradaki ebem çok tatlı çok ilgili bir kadındı, ben unutsam bile sürekli arar şu gün bana bir uğra izlemin/aşın var diye muhakkak hatırlatırdı. Şimdi doktorum kendi mahalleme geldi bilmiyorum ebe çok ilgili gibi değil mesela numarasını verdi bir sorun olursa ya da doktora falan gidersen gelmek zorunda değilsin arayabilirsin diye geçen bir şey oldu aradım hani doktorun görmesi gerekir mi size mi geleyim kadın doğuma mı gideyim bir sorun mu bu diye açmadı bile telefonu, geri de dönmedi. Gebelik haftam daha erken ilerleyen zamanlarda göreceğiz bakalım inşaAllah iyi çıkar