sarilale123 Balım benim ilk hamileliğimde aynı anlattığın gibi ebe ve aile hekimliğinden şansız bir durum yaşadık. Her şeyi ben araştırıp soruyordum, ta ki canıma tak etti hamileyim bir de onumu takip edeyim ilk hamileliğim, bilinçsizlikte var zaten gittim şikayet ettim evime yakın bir sağlık ocağı daha vardı oraya geçmiştim. Çok memnunum çok maşallah Allah nazarlardan korusun ebeler doktorlar çok iyi.. Çok geç kalmadan değiştir çünkü doğum gerçekleştikten sonrada çok işlemler oluyor bebeğin için, senin için 🌸