Merhaba Canım Anneler,
Bebeğim 8,5 aylık oldu. 6 aylıkken tadımlara başladık ve o zamandan beri sık sık kabız oluyor 😔 Özellikle de son günlerde sıkıntımız epeyce arttı. İki hafta önce doktorumuza gittik. Doktor düzenli olarak kullanmamız gereken bir şurup yazdı en az 3-4 hafta kullanın dedi. Her gün o şurubu içirmeme rağmen şu an yine kabız. Evde de birçok yöntem denedim.
Kuru erik püresi
Kuru kayısı püresi
Ilık suda oturtma
Karın masajı
Bisiklet hareketi
Zeytinyağı içirme
Sık sık su içirme
Bunlara rağmen bir şey değişmedi. Doktorumuzla iletişime geçtim, verdiği şurubu kullanıyoruz ve dozunu artırmamızı söyledi. Şu an o şekilde devam ediyoruz. Umarım hemen etki eder.
Sizin önerebileceğiniz bir şeyler var mı? Bebekleriniz kabız olduğunda siz neler yapıyorsunuz? ACİL YARDIM PLEASE! 😩
Not: Fitil asla yaptırmıyor. İzin vermiyor. Onu da denedim. Hemen ıkınıp çıkarıyor.