damla644 1melekannesi3858 aynen doğru haklısın farklı oluyo ilk hamileliğimde 18 haftada hissetmiştim bende bakalım artık
1melekannesi3858 damla644 hayırlısı inşallah canım erken ama daha bazen bende hissetmiyorum her gün hareketli değil yani bı gün hareketli ise bı gün hareketsiz
swwlnur 1melekannesi3858 Korkmaya Gerek Yok Bende De Oluyor Dün Gittim Doktora Her Şey Normaldi Ama İdrar Baktır İstersen
1melekannesi3858 swwlnur bende dün gittim baktırdım ama serklajliyim ya ben yinede tedirgin oldum yokwq herşey normaldi idrarde temiz şükür
1melekannesi3858 humaakusu daha dün muayeneye gittim sorun yoktu aslında ama serklajli olduğum için ağrılardan tedirgin oluyorum yoksa dün baktı herşey normaldi idrarde temiz sorun yoktu