humaakusu 1melekannesi3858 ilk gebeliğinizse oluyor kemikler ağrıyor genellikle benimde öyleydi ilk hamileliğimde bebek büyüdükçe vücudda değişiyor genişliyor ondan sanırım
1melekannesi3858 damla644 saniyelik ara ara yokluyo demi sanki bende serklajli olduğum için bide yeni oldum 8 gün oldu korkuyorum
1melekannesi3858 damla644 ilk gebelikte de olmuştu bundada oluyo ama serklaj kaynaklı mi normal rahim büyüdüğündenmi bilmiyorum doktor kontrolüm 5 inde ama ara ara sürekli de yokluyo seninkide aynı mi iki gündür var benim
damla644 1melekannesi3858 bende vajina ağrısı olmuyo ama sadece kasığımla belimde adet ağrısı gibi oluyo çoğu yerde de rahim büyüdüğü için yazıyı genelde şeninde öyledir bence korkma içini ferah tut
1melekannesi3858 damla644 her insan bir olmaz her gebelik farklı bide ilk gebeliğin ise ozmn tumden erken ben ilk gebelikte net olarak 23 haftafa hissetmiştim dusunn 18 de hafif kıpırtı 23 de tekme hissetmistim
damla644 1melekannesi3858 aynen doğru haklısın farklı oluyo ilk hamileliğimde 18 haftada hissetmiştim bende bakalım artık
swwlnur 1melekannesi3858 Korkmaya Gerek Yok Bende De Oluyor Dün Gittim Doktora Her Şey Normaldi Ama İdrar Baktır İstersen
1melekannesi3858 humaakusu daha dün muayeneye gittim sorun yoktu aslında ama serklajli olduğum için ağrılardan tedirgin oluyorum yoksa dün baktı herşey normaldi idrarde temiz sorun yoktu