gulcrk Benim de bat 7 Mayıs gösteriyor. 5 Nisan’da regl olmuştum. Döngüm uzun 30-32 falan. 20 Nisan’da kasık ağrım oldu çok sol taraf özellikle baskı vardı. Heralde o gün yumurtladım sonra kesildi çünkü.
ipk_girl Benim de 8 Mayıs. 16 ve 20 si olmak üzere iki kez deneyebildik. Sonra gripten dolayı kaldık öyle :) buradan haberleşelim umarım herkesin gönlündeki gibi olur
dilanezel Benim bat 7 ama ben erken yumurtladım ve şuan aşırı adet sancısı kasik agriis bacağa vuran bi agrinhemde mide bulantım kendini belli ediyor insallah vardır ya umursamadım bu ay