momezgi Kızlar aynı tarihte adet bekleyen var mı ? Hamılelık için neler yapıyorsunuz ? Benim kürtaj sonrası ilk deneme ayım bu ay . Hayırlısı inşallah 🙏🏻 ilkinde kalp durması nedeniyle kürtaj oldum 22 ocakta
dilanezel momezgi geçmiş olsun öncelikle bende Ocak ayinda kimyasal geçirdim ozm dan beri deniyorumtroit hastayım bide bu ay akıntım güzel geldi insallah olmustur
Aslizzee Benimde bat 8 mayis ama erken yumurtladim belki erken adet olurum degerlendirdik bakalim 🫠 insallah pozitif haberleri alirizzzz
elakemal Aslizzee benim de 8 Mayıs bende erken yumurtlama yaşadım sanırım siz ne zaman gördünüz yumurtlama
Aslizzee 17sinde dr gittim 2-3 gune yumurtan catlayacak demisti ayin 20sinde sabah lh testi yaptim muhtemelen aksamina pik olacakti ama aksam yapmadim elakemal
znnnr momezgi bat tarihinden 14 gün geri gelince pazara denk geliyor ama benim yumurtlama testinde hala artış yok geçen iki gün akıntı vardı anlamdım
momezgi znnnr benimde 21ınde gösteriyor takvimde ama bnde anlamadım , kürtaj olduğum için adetım 34 gunde bır fln oluyor
samaa_ znnnr bat tarihine cok onem verme yumurtlaman gecikirse bat tarihinde ileri sara bilir. Bende 3-4 gun geriye atti erken yumurtladim
znnnr momezgi döngün uzun ise ona göre düşünmen lazım ama en iyisi gün aşırı birliktelik bence illa ki denk gelecek çünkü