Yaradanisterse Napıypsunuz kızlar?Kaç haftalıksınız, kaç ile hamile kaldınız kaç kilo aldınız vs vs :))) 💞🌸
Papatya-45 Yaradanisterse 17 .2 oldum 2 kilo aldım gobegim erken cıktı ve dun ilk defa hareketlerini hissettim bu gun tık yok normal mi acabaya aklıma takıldı kız 🫠
rmeysaerdem Yaradanisterse 21 haftalık olduk 62.50 ile basladım bugün sabah 66 çıktım. 2 gebelik hareketlerini genelde hissediyorum karnım erkenden çıktı 🌸
MucizeMinikAnnesi Yaradanisterse 19+4 olduk biz de, minik minik hareketler hissetmeye başladım, +7 kilo ile devam ediyoruz
yildiz93 Papatya-45 normal canım bu haftalarda düzenli hareket beklenmez daha çok küçük bebeğin 28. Haftadan sonra düzenli hareket bekleniyor 🌺
Yaradanisterse Papatya-45 valla ben 19. Haftaya girmek üzereyim ama hiç hissetmiyorum daha. Endişe etmeyin Allah korusun öyle bir durumda vücut belirti verir zaten
Yaradanisterse Papatya-45 user99 normal yahu iştah açılıyor baya napalm artık vercez doğumdan sonra bebiş sağlıkla gelsin önemli olan bu 💞
Yaradanisterse emosduygos ay bazen ayrıca şişkinlik oluyor değil mi çok büyümüş zannediyorum ama bir bakıyorum ki aç karına o zaman o kadar büyük olmuyor
yeliz1923 Yaradanisterse Bu gün uygulamaya göre 19 haftalık olduk ultrasonda 3 4 gün geri çıkıyor bazen kız dedi büyük ihtimal karnım da bayağı çıktı bu 3. Zaten arkadan ayrı önden ayrı gidiyor 😁
Yaradanisterse yeliz1923 ama 3. Olduğu için normal o kadar olması karnınızın. Maşallah ya sağlıkla gelsin
Papatya-45 MucizeMinikAnnesi bişey sorcam bende 16.6 gittim doktor direk erkek dedi pipisi bariz belliydi ama burda yazıları okudugumda kordonla karıstırılıyor deniliyor kordon nasıl pipiye benziyor anlamadım anlatır mısın nasıl ayırt ediliyor kordonla 😄
Yaradanisterse Papatya-45 ben size söyleyeyim kız olursa direkt üç çizgi şeklinde oluyor yakınlaştırır canım şekli erkek dik olur direk çizgi şeklinde
MucizeMinikAnnesi Papatya-45 benim fetal DNA da çıkmıştı zaten, geçen ay kontrolde de cinsiyeti ultrasonda da görüldü, nasıl ayırt ediyorlar bilmiyorum açıkçası :))
elifboyraz 20 hafta bitti ilk gebelik kız dendi hiç kilo almadım karnım da çok çıkmadı.82 kilo ile hamile kalmıştım ama
Yaradanisterse elifboyraz belki onun etkisidir sağlıklı besleniyor iseniz normal vücut fazlalıkları yakmıştır bu iyi bir şey ama maşallah
Budiss_Moms Yaradanisterse 18+6 yız bizde ikinci gebelik. Yaklaşık iki haftadır hareketleri hissediyorum minik minik. 2 kg aldım. İki hafta sonra detaylıya gircem iki gün arayla önce şehir hastanesi sonra özel bi klinikte. Cinsiyeti inşallah değişmez kız demişti doktorum 16. Haftada 😌
Yaradanisterse Budiss_Moms ay sizinle aynıyız ya ben de aynı haftadayım tâbi ben 2.5 kilo aldım ve benim de kız :)