Belirtisi olarak ne yaşadınız acaba benimde 11 Nisan yumurtlama günü olarak görünüyor şuan regl olmam lazım sabahtan beri yaygın kasık ve bel ağrısı yaşıyorum gelen giden yok 1 senedir deniyorum 2. Gebelik için ilki hemen olmuştu ama bu 2 bebeler çok nazlı çıktı dualarınıza talibim kızlar